nedjelja, 17. siječnja 2010.

Prije - poslije

UVOD:
Volim stavljati sadržaje na blog, ali ne volim pisati tekstove. Držim se one: “Slika govori veše od tisuću riječi“. Zamorilo me pisanje stručnih knjiga. Budući sam dobila kritiku od Ž. ovaj put ću nešto duže.
Obožavam dane glomazog otpada. Obilazim sve destinacije u našem i susjednim kvartovima. „Problemčić“ je što živim u blizini škole u kojoj radim pa me učenici „uhvate na djelu“. Onda počnem objašnjavati kako su profesorske plaće male, ne može se živjeti…


PRIČA PRVA
Stolac sam pronašla u blizini doma. Nije bio strgan. Na njemu nije bilo tragova laka kakvi se nalaze na istrošenom namještaju. Kad sam počela šmirglati prašina je bila tamno smeđa. Nekoliko puta sam pomišljala na odustajanje jer nikako da dođem do zdravog, svijetlog drveta. Kako je šmirgl-prašina postajala svjetlija tako se intenzitet šmirglanja pojačavao.
Nakon farbanja bijelom akrilnom bojom u tri sloja skicirala sam akvarel olovkom motiv ruže na sjedalici. Akvarelne olovke se lako brišu. Kistićem sam naslikala ružu, a konture izvukla akvarel olovkom. Slijedi bezbojni lak za „biljnu zaštitu“. Prijatelji ne žele sjesti na taj stolac. Kažu da je grijeh. Naravno ima i pitanja hoće li se ružica zalijepiti za g…












PRIČA DRUGA
Često sam išla na Hrelić. Jedno vrijeme sam intenzivno kupovala niske drvene podloške-poslužavnike koje mogu staviti ispod kuhinjskih elemenata. U podlošcima se nalaze „prekinuti kreativni trenutci“. Najteži dio je pospremanje kreativnog nereda.












PRIČA TREĆA
U našoj zgradi su preuređivali bakin stan i stvarali mladenački kutak. Naravno, drveni smeđi, rezbareni tanjur se nikako nije uklapao. Uzela sam bačeni tanjur i pokušala napraviti sat. Prvo sam oprala tanjur u laganoj sapunici. Nisam ništa brusila jer je tanjur rezbaren. Dno tanjura je deblje i nisam mogla postaviti satni mehanizam. Stvar i ovaj put spašava Najdraži.

Broj komentara: 14:

  1. Goga moja, zbilja sam ljubomorna i jedva čekam da zatopli da nas tri kolegice konačno možemo zajedno do Hrelke.Možda nam to priznaju kao izvannastavne aktivnosti.
    Samo ti i dalje skupljaj jer ne znam što je bolje. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Ivančice, sigurno će to biti priznato kao izvannastavna aktivnost. Uopće ne dvojim. Pazi ti da netko ne pomisli da imamo previše vremena. Kad Ž. i ja idemo na Hrelić vrijedi dogovor tko prvi vidi, njegovo. E sad, budući da Ž. i ja nosimo očale ti si u prednosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Šta na ovo reći??? Prekrasno!!!!
    Ovo je divan primjer kako od starih stvari mogu da nastanu ovakvi komadi...

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga draga, ja ne znam kakve to radijacije opsjedaju vašu školu, ali ja bih rado tamo... a možda je to zbog kave? kantine? duhova? nije ni bitno! Iz tog okružja proizlaze same čarolije!

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo, Gogo moja, pa ti si se raspisala i odlično ti ide. drago mi je da tvoja djela konačno mogu pokazati svoj sjaj i ostalima. a sat je prekrasan. dobro je najdraži rekao...

    OdgovoriIzbriši
  6. preprepredobro :) samo nastavi tako :)
    i navrati kod mene...ima jedna nagradica za tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hej goga,vec neko vrijeme redovno svratim na tvoj blog,pa da i par rijeci napisem:)sve pohvale tvojoj kreativnosti i raznovrsnosti tehnika,svaka cast..ne mogu se odlucit koji predmet si ljepse preuredila..bravooooo!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. lepo si spasila stare stvari, i sad u novoj odeći mame uzdahe. porosto se poželi biti blizu njih. pozdrav :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivni radovi. Sat me posebno oduševio.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijep pozdrav..slučajno sam ovdje i uživam u prekrasnom blogu i još ljepšim radovima.Sve mi se jako sviđa, ideja za sat je odlična!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails