utorak, 27. travnja 2010.

Plava romantika

U nedjelju sam išla na Hrelić kupiti četkice za udarnu bušilicu. Tako se zovu, a ustvari nisu nikakve četkice. I pronašla sam ih. Naravno da sam pronašla i neke stvarčice koje me vesele više od četkica. Jedna od njih je ovaj čajnik. Ostala sam očarana na prvu. Pa ja imam salvetice istih uzoraka??? Već sam ih dosta potrošila, neke za podloške za čaše. Ne znam koji mi je po redu ovaj čajnik. Stalno ih skupljam, ne mogu si pomoći:(.

Broj komentara: 11:

  1. Ovi plavi "porculanski" motivi imaju veoma profinjen štih stoga me ne čudi da si pokleknula vidjevši ovaj divni čajnik! Uvijek se može iskoristiti za nešto...

    OdgovoriIzbriši
  2. wow prekrasan cajnik,ova salveta je stvorena za porculanski izgled.Podmetaci su ti odlicno ispali, svaka cast, bravo

    OdgovoriIzbriši
  3. Znaš znanje i gotovo! Jako dobar ulov, kolegicë!

    OdgovoriIzbriši
  4. sva sreća da si bila bez mene na hrelku...
    odličan ulov i odlično zapažanje! bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čajnik je za deset :)) Odlično...

    OdgovoriIzbriši
  6. obozovan ovu salveticu,divna je..a cajnik je predivan!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. uh, a to bi mi se tako lijepo uklopilo u moju plavu kuhinju... odličan ulov i prekrasni podlošci!

    OdgovoriIzbriši
  8. E baš mi je drago da vam se sviđa. Danas sam tražila još ovakvih salvetica i nisam našla:(. I ja imam plavu kuhinju. Čajnik za sad stoji na stolu za objedovanje. Ne služi ničemu osim da mu se divimo. I stvarno je sladak

    OdgovoriIzbriši
  9. obožavam ovu salvetu.....prije moje zaluđenosti decoupageom sam kupovala samo jednobojne salvete....luda žena!!!!
    jedine salvete koje sam kupila u to vrijeme a da nisu jednobojne su baš ove s plavim ružicama....bila je to ljubav na prvi pogled a ni slutila nisam da će mi nekada dobro doći.....
    čajnik je divan a s tvojim dodatkom imaš čaroban komplet.....
    pusa...

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako ovo nisam vidjela, prekrasno, romantično,mrak?!
    Veeliki pozdrav,
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails