nedjelja, 19. lipnja 2011.

Prvi put, zadnji put

Gledala sam nekoliko blogerskih radova gdje ste nanosile kit za drvo preko stare zavjese. Izgledalo je prekrasno i prelako. Zašto ne probati??? Nije lako kako se čini. Zato i nisam ponovila metodu nikad više.
Ovu kutiju sam napravila prošlo ljeto i još čeka neke popravke.


Na dnu kutije se nalazi pukotina jer sam baš tako htjela :)))

Broj komentara: 6:

  1. Nemoj da te obeshrabri taj početak, svakim pokušajem napreduješ, srećom ja sam prvi put nanosila čipku na platno na radionici , pa je lakše kad vidiš da i ne može biti savršeno za početak.

    OdgovoriIzbriši
  2. hej, zašto "zadnji put"? ... nemoj prestati, sumnjam da si odustala zato što nije lako, a sve drugo je vježba.
    Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je kutija lepa, ne vidim razlog za popravke. Možda tehnika nije laka, ali isplati se!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni isto izgleda prekrasno i ne vidim baš nikakve greškice, a vjerujem da nije lako...pa se ne sekiraj. Ovako baš divno izgleda!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Da sam odustala nakon svakog neuspješnog pokušaja...hmmm... ne mogu se sjetiti što bih uopće radila ... ne izgleda to tako loše, nastavi samo..

    OdgovoriIzbriši
  6. Ponekad se posle težeg poduhvata čovek obeshrabri. Potrebno je samo pustiti da stvar odleži ;)
    Verujem da je pitanje dana kad ćeš uzeti ovu predivnu kutiju u ruke i shvatiti koliko je izuzetna.. i volja za novim poduhvatom u istoj tehnici zagolicaće ti maštu.. i to je to.. uhvati trenutak ;)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails