petak, 26. kolovoza 2011.

Malo zelenog

Bez puno riječi slijedi par malih zelenih...







Broj komentara: 11:

  1. Joooj, kak je ovo slatko!! Odlično urađeno! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Po samom naslovu tvoga posta pretpostavljala sam da su vanzemaljci (moja mašta, hahahaha), ali tvoji anđeleki su!!!!!!
    Baš su slatki :)))) Naravno ne samo oni već i curice :)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni su mi tvoji anđeli, izgledaju dobročudno i jako milo!

    Ugodan vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Me gustan mucho por que me encantan los angelitos, un beso guapa.

    OdgovoriIzbriši
  5. ovim zelenilom si unijela dašak svežine u ove sparne dane:)).....anđeli su preslatki,odlično izabrani motivi na okvirima:))....

    OdgovoriIzbriši
  6. savršeni mali preslatki zeleni anđeli :) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, prelepe su i sličice i ramići, lepota...

    OdgovoriIzbriši
  8. aaaaaaa :)))
    Super su rame, a naravno i anđelčići! Sviđaju mi se u ovim zelenim kombinacijama!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve si super iskombinirala. Meni se sviđaju ovi tvoji mali zeleni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pravo osvježenje za ove vruće ljetne dane...preslatki su :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je preslatko skroz..divno:)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails