srijeda, 28. prosinca 2011.

Božićni ugođaj

Cijeli svoj dom ukrasila sam detaljima. Nikad mi nije dosta jedan aranžman. Da je po mom imali bismo nekoliko adventskih vijenaca.
...pšenica u heklanoj haljinici...


...košara s kuglicama (u nekima je bio sladoled...


...reciklirane svijeće...


...svijećnjak i keramičke zvjezdice...


...još malo svijećnjaka...

...voćna košara...

Broj komentara: 10:

  1. Divno si ukrasila svoj dom. Takvi detalji zaslužuju da ih bude što više ... dapače.
    Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve ti je lijepo: i prugasti zid, svjećnjaci, aranžmani!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepi su ti blagdanski detalji:-)
    Sretna Nova godina!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sigurno je lijep ugođaj sa ovim divnim ukrasima.

    OdgovoriIzbriši
  5. Romantično, toplo i prekrasno! Sve najbolje u 2012. ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja dala si si truda i sve jako lijepo i toplo izgleda. Meni se jako, jako svidjela pšenica u heklanoj haljinici.
    Sretna ti Nova Godina!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepo, predivno! Ni meni nije dovoljan jedan vijenčić ili aranžman.. Volim toga više i uvijek cijelu kuću nakitim glupostima.. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni detalji, sve odiše divnom toplinom.. također sve najljepše u Novoj godini!

    OdgovoriIzbriši
  9. favorit mi je heklana oblekica za pšenicu! baš je fancy! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Toplinu i tišinu doma prenijela si i na mene. Iskrene čestitke i uspješnu Novu godinu želi ti Loredana

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails