subota, 3. prosinca 2011.

Keramika

Ove godine dosta radim s glinom. Prije nego što pokažem nove radove (kojima slijedi još jedno pečenje) malo slikica starih radova. Iako sam zakleti nepušač napravila sam nekoliko pepeljara sa zagorskim bregima. Imam jednu doma, a ostale sam odavno podijelila.


Broj komentara: 10:

  1. a ja mislila kako domišljati adventski vjenčići s božićnim selom hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Bila bi prava šteta ova mala remek djela koristiti kao pepeljaru i iako sam pušač u ovakve keramičke posudice bi stavila malu teglicu s kaktusom, bombone ili nakit :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. krajolik koji i u malom izgleda tako privlačno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni bi to bilo šteta koristiti za pepeljaru, ja bih radije stavila svijeću u sredinu i koristila kao svjećnjak. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se radovi su prelijepi! Bilo bi mi ih žao koristiti samo kao obične pepeljare!
    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepo, i ja sam za to da u nju idu bomboni!

    OdgovoriIzbriši
  7. Svestrana Goga.....pepeljara, svijećnjak ili posudica za bombone, namjena nije bitna , jer rad izgleda prekrasno i orginalno....pozz

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo ti je preoriginalna ideja, jako mi se sviđa! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails