ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

Keramička srčeka







Broj komentara: 18:

  1. Prekrasna srčeka,baš divni detalji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična su i mogu se svakako upotrijebiti. Možda vratiš "ples srca" kao manifestaciju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam keramiku, krasna su :)

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna su...ko kolačići!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Srceka su ti preslatka, kod tebe je Valentinovo vec stiglo:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. nešto slično radila sam sa das masom, i zaista sam se oduševila,
    ali tvoja keramika je zaista fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama sam radila s das masom, ali kad probas glinu ne vracas se das masi. Das masa je dosta elasticna i nikad je ne mozes oblikovati kao glinu.

      Izbriši
  7. Mene zanima što ćeš sa tolikim srčekima? Pokloniti, prodati, zadržati? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma necu ih sve zadrzati. Samo par komada. A ostali ce naci nove vlasnike. :)))

      Izbriši
  8. cute! I na kraju još jedno interpunkcijsko <3

    OdgovoriIzbriši
  9. srca su ti prelepa, oduševljena sam!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kolko ti to srčeka imaš... preslatki su!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. prelepo a srca obozavam.. bas mi je bilo lepo pregledati ih...pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
  12. Koliko ih je...sve lepše od lepšeg.
    Preslatko!

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow... koliko si ih samo napravila, prekrasni radovi za Velentinovo!

    Lijep vikend i veliki pozdrav. :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails