utorak, 27. studenoga 2012.

Kič kugla i češeri

Ova kugla je kičasta. OK. Ne, ova kugla je presiromašna. Treba dodati još nešto. Tako rekoše dvoje mojih najvećih kritičara. Ne znam zašto uopće pitam svoje doma kako im se sviđa. Rijetko kad dobijem pozitivne kritike. Ako neće reći da im se ne sviđa najviše što dobijem je: "Pa OK je."



 

 
Na internetu sam vidjela češere na ukrasnim trakama. Budući da su kod nas ukrasne trake skupe, sašila sam trake od nekakve košulje.  



Broj komentara: 7:

  1. Haha... kako je teško biti kritičar:)
    Naravno da je teško udovoljiti svim horoskopskim znakovima, dovoljno je da same budemo zadovoljne onim što radimo.. u svakom slučaju kugla je "taman":)
    A češeri ti izgledaju fantastično na ovim trakicama, baš mi se sviđa ideja..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nemam problema kad su u pitanju kućni kritičari-kod mene su svi antitalenti za kreativnost pa moram sama sebi biti najveći kritičar.
    Češeri-savršeni!

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasni su mi ovi češeri.. :) super ideja za ukrasne trake.. :)
    planiram raditi takve ukrase za bor, ali sa crvenom, kariranom mašnom.. samo imam problem s pronalaskom češera..

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo za ideju-nedostatak željenog materijala pretvoriti u svoju korist-to je prava kreativka! Češeri? Skupljaš ih po ljetu ili kupuješ na veletržnici po zimi-ups! Jeseni...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skupljam ih po ljeti. Ne kupujem ništa što se može dobiti besplatno :)

      Izbriši
  5. češeri izgledaju sjajno na trakicama, svidja mi se uzorak!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kuglica je posebna i meni je simpaticna. Odgovore "ok je" dobijam i ja :-( Vjerojatno nas se tako brze rijese,heehe. Ovo za kosulju je super stvar iako mislim da se sad muskim kosuljama gadno pise ;-)
    p.s. Imas nagradnu na mom blogu... POZZ

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails